ریحانه دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک + فیلم یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

آویژه، مهرام را غافلگیر کرد

  • کد خبر: ۱۵۳۳۴۰
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
آویژه، مهرام را غافلگیر کرد
بسکتبالیست‌های آویژه صنعت پارسای مشهد در یک دیدار جذاب، مهرام را در تهران شکست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم آویژه صنعت پارسای مشهد به مصاف مهرام تهران رفت و در پایان حریف نامدار خودش را به زانو درآورد.

غیبت حامد حسین‌زاده و امیرحسین رضایی‌فر در بازی امروز خیلی احساس نشد و سایر بازیکنان آویژه با دوندگی موفق شدند جای خالی این دو ستاره را به خوبی پر کنند.

شاگردان سرجان ایوانوویچ که در بازی‌های قبلی نتیجه خوبی نگرفته بودند در این مسابقه فراتر ا انتظار ظاهر شدند و با اجرای تاکتیک‌های این مربی موفق شدند مهرام را با نتیجه ۸۳ بر ۷۴ شکست دهند.

در پایان رقابت‌های این هفته نتایج زیر رقم خورد:

گروه A
شهرداری گرگان ۸۲ _ ذوب آهن اصفهان ۸۰
کاله مازندران ۷۹ _ پالایش نفت آبادان ۷۵

گروه B
مهرام تهران ۷۴_آویژه صنعت پارسا مشهد ۸۳
صنعت  مس کرمان  ۸۹ _ نبوغ اراک ۵۶

جدول رده بندی تا پایان دور رفت مرحله‌ی دوم مقدماتی به شرح زیر است:

گروه A
۱–شهرداری گرگان_۲۵ بازی _ ۴۸ امتیاز
۲–ذوب آهن اصفهان _ ۲۵ بازی _۴۲ امتیاز
۳–کاله مازندران_ ۲۵ بازی _۴۱ متیاز
۴–پالایش نفت آبادان_ ۲۵ بازی _۴۰ امتیاز

گروه B
۱-مهرام تهران_ ۲۵ بازی _۴۰ امتیاز
۲-صنعت مس کرمان_ ۲۵ بازی _۳۹ امتیاز
۳-آویژه صنعت پارسا مشهد_۲۵ بازی _۳۸ امتیاز
۴_نبوغ اراک_۲۵ بازی  _۳۶ امتیاز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->